کورتویس ، پتر چک جدید خواهد بود؟
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

به نظر می رسد مسئولان باشگاه چلسی در نظر دارند تا دروازه مطمئنی را به عنوان جانشین چک انتخاب کنند.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، آنطور که شواهد نشان می دهد باشگاه چلسی در تابستان تیباوت کورتویس را از اتلتیکو مادرید صدا خواهد زد تا به باشگاهی که به آن تعهد و قرارداد دارد بازگردد تا در کنار دروازه بان بزرگی چون پتر چک کسب تجربه کرده و به سطحی برسد که بتواند از دروازه آبی ها محافظت کند.
دروازه بان 20 ساله چلسی که به طور قرضی یک سال در اتلتیکو حضور داشت درخواست تمدید قرارداد قرضی اش را کرد و اکنون در حال سپری کردن دومین سالش در مادرید می باشد.
اما پتر چک که به 30 سالگی اش رسیده است ، 8 سال درخشان در استمفوردبریج داشته و توانسته ایت سه قهرمانی در لیگ برتر ، چهار قهرمانی در جام حذفی و یه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.
پتر چک حداقل می تواند 5 سال دیگر درون دروازه چلسی بیاستد اما روبرتو دیمتئو نیم نگاهی به آینده دارد که با بازنشستگی پتر چک ، جانشین مطمئنی برای او داشته باشد.
برنامه دیمتئو صدا کردن تمام بازیکنان جوان چلسی است که به طور قرضی در تیم های دیگر حضور دارند است تا سطح بازی آنها را محکی بزند و همچنین جوان ها می تواند از بازیکنان با تجربه تر ، نکات بیشتری را یاد بگیرند.
کورتویس بازیکنی است که آینده اش در استمفوردبریج مشخص است ، بازیکنی که در سال 2011 از گنک و طی قراردادی 7.9 میلیون پوند به چلسی پیوسته است.


اما سنگربان شماره 1 تیم ملی چک ، توانسته 256 بار درون دروازه چلسی ایستاده و خود را یکی از مهره های کلیدی این تیم معرفی کند و یکی از مهره های ماثر شود. او قبل از روی کار آمدن مورینیو به چلسی آمد و با 7 میلیون پوند یکی از خرید های خوب کلودیو رانیری برای چلسی به حساب می آید.
چلسی این برنامه برای خود چک نیز پیاده کرده بود و زمانی که کارلو کودیچینی درون دروازه می ایستاد ، پتر چک 21 ساله را از تیم استید رنز خریداری کردند.
و اگر کورتویس فصل آینده به باشگاه چلسی برگردد و تیمش بازی کند ، می تواند راهی را رفته باشد که پتر چک سپری کرده تا امروزه یکی از دلایل اصلی موفقیت های تیمش می باشد



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 390
بازدید کل : 108418
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12